hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|عملیات زیرسازی و آسفالت کوچه ۱۲ بلوار خلیج فارس به مساحت بیش از ۶۰۰۰ متر مربع

قم|عملیات زیرسازی و آسفالت کوچه ۱۲ بلوار خلیج فارس به مساحت بیش از ۶۰۰۰ متر مربع

شهردار منطقه 5 از اجرای عملیات جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت کوچه 12 بلوار خلیج فارس به مساحت بیش از 6000 متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اجرای عملیات جدولگذاری، زیرسازی و آسفاللت کوچه۱۲ بلوار خلیج فارس گقت: سعی در اتمام پروژه های عمرانی ، خدماتی و ترافیکی منطقه قبل از شروع فصل بارندگی داریم.

شهردار منطقه ۵ بیان داشت: بهسازی و اصلاح کوچه ۱۲ خلیج فارس و فرعی های آن سالها به دلیل مشکلات لوله گذاری و عدم تکمیل تاسیسات شهری بلاتکلیف مانده بود که با پیگیرهای شهرداری منطقه ۵ و مشارکت اهالی منطقه ،عملیات اجرای بیش از ۸۵۰ مترطول جدولگذاری جهت هدایت آبهای سطحی شامل جدول و کانیو انجام و سپس آسفالت آن صورت پذیرفت که می تواند بخش عمده ای از مشکلات چندین ساله آبگرفتگی و ترافیکی این معبر را مرتفع سازد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کوچه مذکور یکی از کوچه های تجاری و کارگاهی در منطقه می باشد لذا بهسازی و ساماندهی آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

اقبالیان در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت مردمی بتوانیم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر منطقه پنج و مناطق کارگاهی ، تجاری و صنعتی در راستای حمایت از کار و تولید ایرانی باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد